Markedsgrupper

Markedsgruppene er rådgivende grupper som skal gi innspill til arbeidet Norges sjømatråd utfører for bransjen som den enkelte markedsgruppe representerer. Dette sikrer både god forankring og informasjonsflyt mellom Sjømatrådet og ulike aktører i næringen.

 

De skal bidra til at artsstrategier og prioriteringer i markedsarbeidet utformes i tråd med sjømatnæringens behov og Sjømatrådets vedtatte overordnede strategi.

 

Sjømatrådet har til sammen fem markedsgrupper bestående av personer hovedsaklig fra norske eksportørsekslaper. Markedsgruppene har fire faste møter i året, men møtes også utover dette ved behov. 

44 personer

Maria G. Elias-Barroso

Seaborn AS

Maria G. Elias-Barroso

Marit Sivertsen

Fram Seafood AS

Morten Hermansen

Coast Tromsø AS

Morten Hermansen

Odd Arild Sperre

Nils Sperre AS

Odd Arild Sperre

Ole Kristoffer Nore

Br. Sperre AS

Ole Kristoffer Nore

Randi Ødegaard

Norges sildesalgslag

Rita Karlsen

Brødrene Karlsen AS

Rita Karlsen

Rolf Kristian Våge

Leder av markedsgruppen for pelagisk, Pelagia AS

Rolf Kristian Våge

Sondre Stahlsberg

Finny Sirevaag AS

Stian Hjelle

Ervik Seafood AS

Stian Hjelle

Susanne T. Aarseth

AS Møre Codfish Comp.

Susanne t. Aarseth

Sveinung Flem

Surofi

Sveinung Flem