41 personer
Sverre Søraa
Leder av markedsgruppen for laks og ørret, Coast Seafood AS
Synne Guldbrandsen
Norges Råfisklag
Tone Karstensen
Nordic Group AS
Tor Krane
Leder markedsgruppe konvensjonell, Unicod AS
Jan Eirik Johnsen
Norges sjømatråd
Markedsgruppene er rådgivende grupper som skal gi innspill til arbeidet Norges sjømatråd utfører for bransjen som den enkelte markedsgruppe representerer. Dette sikrer både god forankring og informasjonsflyt mellom Sjømatrådet og ulike aktører i næringen.
De skal bidra til at artsstrategier og prioriteringer i markedsarbeidet utformes i tråd med sjømatnæringens behov og Sjømatrådets vedtatte overordnede strategi.
Sjømatrådet har til sammen fem markedsgrupper bestående av personer hovedsaklig fra norske eksportørsekslaper. Markedsgruppene har fire faste møter i året, men møtes også utover dette ved behov.
Sverre Søraa
Leder av markedsgruppen for laks og ørret, Coast Seafood AS
Synne Guldbrandsen
Norges Råfisklag
Tone Karstensen
Nordic Group AS
Tor Krane
Leder markedsgruppe konvensjonell, Unicod AS
Jan Eirik Johnsen
Norges sjømatråd